Ponieważ system informatyczny Pana uzyskał bardzo pozytywne referencje proponujemy bezpłatną prezentację danych informatycznych zebranych przez Pana firmę i zgromadzonych w tym systemie, w centralnym ogólnopolskim systemie "IT" Infolinia PL oraz połączenia linkami z firmą "Systemu Komputeropwe Główka", która to firma wygrała przetarg na prowadzenie systemu "IT" dla Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki i prowadzi go od 1998r. Daje to szansę na prezentację Pana danych informatycznych na całym świecie.
Marek Gołkowski
Wicedyrektor Departamentu Promocji Turystyki
Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki
Pragnę wyrazić uznanie za dotychczasową działalność w obszarze tworzenia informatycznego systemu informacji i rezerwacji. Życzę powodzenia w tworzącym się i konkurencyjnym rynku tego typu usług.
Andrzej Rapacz
Kierownik Katedry
Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną
Akademia Ekonomiczna Wrocław
Profesjonalne podejście, terminowość, rzetelne opracowanie, atrakcyjna i przejrzysta szata graficzna powodują, iż zrealizowany materiał promocyjny w pełni nas satysfakcjonuje. W związku z powyższym zachęcam Państwa do wspołpracy z firmą TELE AUTO w celu zaprezentowania Waszych gospodarstw.
Anna Meisnerowska
Prezes
Pilskiego Stowarzyszenia Gospodarstw Agroturystycznych
Po zapoznaniu się ze szczegółowym prgramem promocji regionów i miejscowości z bazą turystyczno-noclegową, Zarząd Gminy Ustronie Morskie zaakceptował i poparł działania firmy TELE AUTO zmierzające do ujęcia regionu naszej gminy a w szczególności: Ustronia Morskiego, Sianożęt, Wieniotowa w bazie danych Ogólnopolskiego Systemu Ofert Wizualnych.
Przewodniczący
Zarządu Gminy Ustronie Morskie
Stanisław Zieliński
Po zapoznaniu się ze szczegółowym programem promocji regionów i miejscowości wczasowych poprzez system ofert wizualnych o charakterze ogólnopolskim, Zarząd Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. opiniuje pozytywnie tą pionierską inicjatywę.
Prezes Zarządu
Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
Pełne informacje poparte wielozdjęciową wizją umieszczone w ogólnoświatowej sieci Internet oraz powstających biurach firmy w Polsce z pewnością doprowadzą do pełniejszego zapoznania się osób zainteresowanych tego typu ofertą z walorami naszego regionu.
Zbigniew Choiński
Przewodniczący
Zarządu Gminy Mielno
Ta forma reklamy obok wielu innych powszechnie praktykowanych może stanowić niezależne, uniwersalne źródło informacji dające szansę dotarcia do klienta. Zachęcam do wspólnej realizacji programu promocji naszego regionu.
Krzysztof Goner
Prezydent Miasta
Nowej Soli
To pierwsze profesjonalne przedsięwzięcie w Polsce, którego celem jest przedstawienie kompleksowej informacji potencjalnym turystom, wczasowiczom, kuracjuszom o walorach turystycznych naszego regionu. Namawiam Państwa do umieszczenia reklamy o swoich usługach, bazie itp. w Internecie, ponieważ jest to jedna z najbardzie powszechnych i skutecznych form promocji i reklamy.
Grażyna Świtoń-Pawlicka
Dyrektor
Związku Międzygminnego "Konsorcjum Turystyczne Szóstka"
Firma ta przy poparciu Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki (Polskiej Organizacji Turystycznej), Wielkopolskiej Izby Turystycznej, Dolnośląskiej Izby Turystycznej działa prężnie na niwie polskiej turystyki w kraju i za granicą.
Juliusz Koch
Burmistrz Miasta i Gminy Międzychód
Uprzejmie Państwa informuje, że gmina Kórnik nawiązała współpracę z Ogólnopolskim Systeem Ofert Wizualnych TELE AUTO, dotyczącą promocji walorów turystyczno-historycznych, gospodarczych i inwestycyjnych.
Zbigniew Kalisz
Burmistrz Kórnika